همه روزه حتی ایام تعطیل پاسخگویی ۲۴ساعته
09396119696
قوانین و شرایط سایت wbank.ir
کاربران با هر بار خرید از سایت میپذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانیاش پذیرفتهاند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. خرید از سایت، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت wbank.ir در دسترس است. بهمنظور صدور پیشفاکتور و خرید از سایت، لازم است که هر کاربر قوانین و شرایط استفاده از خدمات سایت را مورد پذیرش قرار داده و شماره همراه و نشانی پست الکترونیک خود را در سایت ثبت کند. پس از ثبت موارد مذکور، پیشفاکتور خرید بانک اطلاعاتی برای وی نمایش داده میشود و در صورت تأیید اطلاعات مذکور در پیشفاکتور از سوی کاربر، به صفحه پرداخت اینترنتی منتقل میگردد. با پرداخت هزینه بانک اطلاعاتی در درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان، لینک دانلود بانک اطلاعاتی مذکور به مدت یک ساعت برای کاربر فعال شده و همچنین نسخهای از فایل بانک اطلاعاتی به همراه فاکتور نهایی خرید نیز به ایمیل ثبتشده هنگام خرید از سوی وی، ارسال میگردد. بدیهی است که کاربر حق هیچگونه اعتراض، شکایت و دعوایی را در خصوص خسارات ناشی از ثبت اشتباه اطلاعات فوق نخواهد داشت. کاربران میپذیرند شماره همراه و نشانی پست الکترونیکی خود را که در پیشفاکتور و فاکتور نهایی عیناً ذکر میشوند، مطابق با واقع، صحیح و بهروز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت یا به روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، سایت هیچگونه مسئولیتی در خصوص خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات مذکور بر عهده نخواهد داشت. در موارد بروز اختلاف، اطلاعات مذکور در پیشفاکتور و فاکتور، معتبر بوده و قابل استناد است. با استفاده از خدمات سایت، کاربران میپذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائهشده برای انجام هیچ فعالیت مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند. کاربران متعهد میشوند هیچگاه از خدمات سایت به صورتی که به سایت صدمهای وارد کند، استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهمشده در خدمات سایت در جهت آسیب مادی یا معنوی به منافع سایت اقدام کنند، سایت مجاز خواهد بود که با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند. بهمنظور صیانت از دادههای بانکهای اطلاعاتی سایت، پیش از صدور فاکتور نهایی خرید، امکان ارسال هیچگونه نمونهای از شمارههای موجود در بانکهای اطلاعاتی برای کاربر وجود نخواهد داشت. برای این منظور، کاربران میتوانند نسبت به مطالعه جزئیات هر یک از بانکهای اطلاعاتی اقدام نموده یا با کارشناس پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند. همه بانکهای اطلاعاتی موجود در سایت تنها مشتمل بر شماره موبایل مشاغل بوده و فاقد اطلاعات هویتی و نشانی شمارههای مزبور است. همه بانکهای اطلاعاتی بهصورت فایل فشرده اکسل به کاربران ارائه میشوند و برای استفاده از آنها، لازم است که کاربران نسبت به نصب نرمافزارهای آفیس وفشردهساز بر روی سیستم رایانهای خود اقدام نمایند. کاربران میپذیرند امکان استرداد هزینههایی که برای استفاده از خدمات سایت میپردازند، وجود ندارد؛ اما در صورت خرید هر یک از بانکهای اطلاعاتی و عدم رضایت از اطلاعات موجود در آن، عودت هزینه خرید بانک اطلاعاتی و هزینه ناشی از ارسال پیامک به شمارههای موجود در آن بانک از سوی سایت به کاربر، تنها با اجتماع همه شرایط ذیل ممکن خواهد بود: 1. کاربر از طریق پنل پیامکی اختصاصی (سرویس تأمینکننده محتوا بهنام خریدار و مرتبط با کد ملی فراگیر او باشد) نسبت به ارسال پیامک به همه شمارههای موجود در بانک اطلاعاتی اقدام نموده باشد؛ 2. کاربر حداکثر پس از 120 ساعت از زمان خرید بانک اطلاعاتی، نسبت به ارسال گزارش رسمی سایت پشتیبانی پنل پیامکی به پشتیبانی 24 ساعته سایت حاوی گزارش ارسال پیامک به همه شمارههای موجود در بانک اطلاعاتی اقدام نماید؛ 3. کاربر مستندات کتبی خود را در خصوص عدم ارتباط موضوع فعالیت بیش از بیست درصد صاحبان شمارههای موجود در بانک اطلاعاتی با موضوع بانک اطلاعاتی خریداریشده به پشتیبانی سایت ارائه نماید. به دلیل اولویت صیانت از حقوق مشتری و رعایت اصول مشتریمداری، غیر از موارد مذکور در بند قبل، ضمن ثبت کتبی شکایت در بخش «ثبت شکایت» سایت و تماس با کارشناس پشتیبانی 24 ساعته سایت، در صورت اقناع کارشناس پشتیبانی نسبت به وجود نقائص احتمالی در بانک اطلاعاتی خریداریشده، امکان عودت هزینه خرید بانک اطلاعاتی وجود خواهد داشت. کاربران میپذیرند هزینۀ هر بانک اطلاعاتی توسط سایت مشخص شده است و پس از خرید، از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت؛ بدانسبب که کاربران پیش از خرید، مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلامشده از سوی سایت هستند. پرداخت هزینۀ هر یک از بانکهای اطلاعاتی موجود در سایت فقط از طریق پرداخت اینترنتی درگاه بانک پارسیان ممکن خواهد بود. هرگونه روش دیگر، مانند کارت به کارت، تنها با ارسال درخواست کتبی کاربر به نشانی رسمی پست الکترونیک سایت (info@wbank.ir) یا ارسال درخواست به شماره پشتیبانی 24 ساعته سایت ممکن خواهد بود. سایت wbank.ir با تمام امکانات خود از جمله کارشناس پشتیبانی ۲۴ ساعته و رسیدگی به شکایات، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه مشکل و اختلاف احتمالی، در زمان پیش و پس از انجام خرید از سوی کاربران، به کار میگیرد. اطلاعات کاربران بهعنوان اطلاعات محرمانه نزد سایت صیانت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع است؛ مگر در برابر مقام ذیصلاح قضائی. چنانچه هر یک از کاربران سایت پس از خرید هر یک از بانکهای اطلاعاتی آن با مشکلی مواجه شوند، برابر شرایط فوق، میتوانند شکایت خود را ابتدا در بخش «ثبت شکایات» سایت، ثبت کتبی نموده و سپس از طریق کارشناس پشتیبانی ۲۴ ساعته و رسیدگی به شکایات سایت مطرح کنند. کارشناس پشتیبانی پیگیری لازم را انجام خواهد داد و تلاش خود را در خصوص حل و فصل اختلاف بهعمل خواهد آورد. نتیجه شکایت کاربر نهایتاً پس از 120 ساعت، از طرق کتبی و شفاهی به وی اطلاعرسانی میگردد. سایت تا 120 ساعت پس از زمان صدور فاکتور نهایی خرید محصول، موظف به پاسخگویی نسبت به همه موارد اعتراض و شکایت کاربر است و پس از طی زمان مذکور، سایت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. به دلیل روزآمدسازی روزانه شمارههای موجود در هر بانک اطلاعاتی، امکان ذکر تعداد شمارههای موجود در هر بانک در صفحات سایت وجود ندارد؛ اما در صورت تمایل کاربران به اطلاع از تعداد شمارههای موجود در هر بانک اطلاعاتی، در صورت استعلام از کارشناس پشتیبانی 24 ساعته سایت، کارشناس مذکور نسبت به اطلاعرسانی تعداد شمارههای آن بانک اطلاعاتی به کاربر اقدام خواهد کرد. شمارههای موبایلی بانکهای اطلاعاتی موجود در سایت صرفاً بهمنظور ارسال پیامک انبوه از سوی کاربران سایت عرضه میشود و کاربران متعهد میشوند از هرگونه تماس تلفنی با هر یک از شمارههای بانکهای اطلاعاتی ارائهشده در سایت اجتناب نمایند. بدیهی است در صورت تخلف کاربران از این تعهد و اقدام به تماس تلفنی با هر یک از شمارههای مذکور، مسئولیت عواقب ناشی از آن نیز بر عهده کاربر قرار خواهد داشت. هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت و اعتبار سایت شود، تخلف از شرایط قانونی تلقی خواهد شد. سایت این حق را برای خود محفوظ میداند که در صورت نیاز، اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف بهعمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند. کاربران سایت متعهد میشوند در صورت مواجهه با هرگونه نقص یا اختلال در فرایند ارائه خدمت سایت، ابتدا موضوع را از طریق بخش «ثبت شکایات» یا ارتباط با کارشناس پشتیبانی 24 ساعته با مسئولین سایت در میان بگذارند و نسبت به حل اختلاف از این طریق اقدام ورزند و در صورت عدم امکان حل اختلاف از طریق سازوکار «ثبت شکایات» یا کارشناس پشتیبانی سایت، نسبت به طرح موضوع در سایر مراجع اقدام نمایند. تلاش سایت بر آن است که پس از اطلاع از کلیه اختلافات مطروحه، نسبت به حل و فصل کامل آنها اقدام ورزد. سیاست راهبردی سایت مبنی بر حفظ کرامت کاربران، صیانت از حقوق آنان و تلاش برای ارائه بهترین خدمت به آنان است و در این مسیر، خود را موظف به پاسخگویی به کاربران در همه مراحل خرید میداند. کاربران نیز میپذیرند در ارتباط با کارشناس پشتیبانی سایت یا مکاتبه با سایت از طریق بخش ثبت شکایات، شئونات اسلامی، اصول اخلاقی و مصادیق ادب را رعایت نموده و از هرگونه توهین یا افترا پرهیز نمایند. در غیر این صورت، سایت ضمن عدم پاسخگویی آتی به کاربر، بهسبب عدم رعایت موارد مذکور، حسب مورد حق اقامه دعوای حقوقی یا کیفری علیه وی را خواهد داشت.